Direktlänk till inlägg 2 november 2008

2 november.

Av Caroline Kjellberg - 2 november 2008 19:58

 Hej på er! ;].

Idag så har jag vart hoss Frida! :]. Var hoss henne igår också efter att jag hade ridit. Ridturen igår gick bra!. Han var pigg och glad, mötte Lovisa när jag skulle rida tillbaka. Så vi pratade lite och så . . .


Efter att jag hade vart hoss Frida igår så kom pappa och hämtade mig, han skulle ner till mormor och morfar och byta någoting på bilen i mormor och morfars garage . . bromsskivor eller vad det var :). Så jag fick hjälpa honom med mina små fingrar! ;). Haha, sov över hoss mormor och morfar vaknade lite innan tio. Satt uppe och tittade på tv, åt frukost gjorde iordning mig och sen så ringde jag till Frida! "). Mormor körde mig till henne, vi gjorde lite allt möjligt. Kom hem sen lite innan sju. Och nu sitter jag här vid datorn! :) :D. Skola i morgon!! :(. URSCH!, och FY!!. Men men . .


 

"].


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Kjellberg - 25 januari 2009 13:32

Heeeej igen! :D. haha tänkte bara skriva ett litet inlägg nu för det var ju ett bra tag sen sisst! :D. haha.,...

Av Caroline Kjellberg - 5 december 2008 15:26

Hej på er!, har tänkt att ha ett blogg uppehåll!!, har inget att skriva om så jag väljer att ta ett uppehåll istället för att ta bort bloggen :D. Kram C ...

Av Caroline Kjellberg - 25 november 2008 17:27

Hej på er! :).förlåååt!, att jag inte har skrivit på lääänge! :O:O . . Men ska försöka att skärpa mig! :).Idag så var det tårtbakartävling . .Min och Thereses tårta . .VANN!!, haha det trodde jag faktiskt inte! :O, så nu är jag glad! :). Haha Skolan ...

Av Caroline Kjellberg - 19 november 2008 21:28

Hej på er! :).Har nyss kommit hem ifrån mormor ") <3. Skulle rida idag men när jag hade kommit till Ann - Louise så plingade jag på och ringde både hem och till hennes mobil men ingen svarade . . hoppas bara att inget har hänt henne! :O :/ . .. Ja...

Av Caroline Kjellberg - 17 november 2008 20:26

Heej på er! :). Haha förlåt att jag inte har skrivit på ett tag nu! :O. . . har inte orkat tyvärr :(. Men ska försöka att skärpa mig!! . . ...

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards