Alla inlägg under mars 2008

Av Caroline Kjellberg - 31 mars 2008 19:03

Jaha, nu var det måndag igen!. SKolan har börjat och det var ganska bra!. Den första lektionen var den bästa under dagen. Det var Slöjden, jag har sy slöjd. Resten av dagen var TRÅKIG!!!. När jag kom hem var det inte långa stunden tills det var dags att byta om till ridskolan!. Det var i alla fall roligt! ;). Vi hade teori, så det blev att vi pratatde lite om ditten och datten!. Nu när jag har kommit hem så var jag DÖ trött!!!!, men jag var inte den ända! ;). När jag gick in i mammas och pappas sovrum låg det en liten filur som STEN sov!. Han att ta en bild! :D.


 Stampe

- Vad man blir trött av att ligga och slappa dagarna långa!.

Av Caroline Kjellberg - 29 mars 2008 19:30

Länktar och länktar inte!. Jag länktar tills i morgon och alla andra dagar nu, för att det blir ju ljusare på kvällen!!! :D. Men jag länktar ju inte för man måste ju gå upp 1 timme tidigare! :(. JOBBIGT! :D. Det är ju lördag i dag så.... jag var bara tvungen att ta ett kort på våran godis skål! :D.


 Mmmmmmmmmm, godis! :D ;).

Av Caroline Kjellberg - 29 mars 2008 19:15

 I går var det begravning för min gammelmorfar.Så det blev att man var ledsen och började gråta!:'(.Men sånt är der ju livet!. Vi åkte till hanns hus efteråt och fikade. Vi åt först smörgås tårta, och sen hallon/grädd tårta!!, mummmms vad gott!!!! :D.


Idag har det vart jättebra! :D. snönn har ju börjat smällta, jag tycker inte att det gör någonting att det har börjat smällta och det hat blivit vått!, utan jag tycket det är bättre än den här kylan och snönn som har vart! :).Vad tycker ni?!?!?!. Passade på att ta en bild där det hade smällt lite ;).


 Här blev det en bild där det har smällt lite här och var! :D.

Av Caroline Kjellberg - 28 mars 2008 11:12

Idag har jag vart hoss min mormor och morfar, Megan min kusin var där också!, så vi tog ut deras hundar och busade lite i snön! ;-). Passade på att ta lite fina kort på dom små änglarna!.Hundarna heter ju nu Ida och Lisa, men innan hette Ida, Trajåsens Isadåra. Och Lisa Trajåsens Felicia.


 Lisa


 

Lisa

- Å, vad det är kul att springa och busa i snön!!!!!


 

 Lisa

- Vad det är kul!!!!


 

 Lisa


 

 Ida


 

 Megan och Ida.

Av Caroline Kjellberg - 27 mars 2008 19:10

Nu när jag ändå har lagt upp bilder på Ann - Louises katter så kan jag väll lägga upp några bilder på min goa och söta katt!. Våran katt heter Stampe han är en vanlig bondkatt!.


Här kommer det lite bilder på honom :D.


 Stampe

 - Livet är UNDERBART!


 Stampe.

Av Caroline Kjellberg - 27 mars 2008 19:01

Nu när jag har tatt kort på hästarna och hundarna, har jag ju bara katterna kvar!. Här kommer det lite bilder


 Kompis


 

Kompis


 

 Kompis


 Kompis


 

 Kris

Av Caroline Kjellberg - 27 mars 2008 18:50

Nu blir det ännu mer bilder på  hundarna!, fasst nu när dom är ute och busar i snön!


 Kiro, Essie och Jago

 - Ska vi busa lite i snön???


Essie och Jago

- Ja!, det gör vi!!!


 

 Jago och Essie

- Nu har jag dig allt!!!


 

 Jago, Essie och Inka


 

 Jago, Essie och Inka


 

 Inka, Essie och Jago

- Yippey Yeh!, Yippei Ho!, vad det är kul!!!


 

 Essie och Jago.

Av Caroline Kjellberg - 27 mars 2008 18:43

Nu var det dags att fotta alla hennes underbara och söta hundar!!! :D.


 Essie

- Jag är trött!



 

 Inka


 

 Kiro


 

 Jago


 

Jago

- Nu blev jag också trött!!!!


Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards