Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Caroline Kjellberg - 26 mars 2008 21:14

Har vart på Ängensgård nu på kvällen med mamma!. Hon brukar rida på fredagar men hon var tvungen att avboka det för det var begravning! :(.Så jag och mamma åkte dit!:). Hon fick hästen Flight!!. Jag skulle ta massa bilder på mamma när hon red!, men glaset immade igen och det blev stora prickar på fottona!:(, så jag fick ta andra bilder på hästarna i stallet!!! :)  :D. Här kommer lite bilder!, bilderna blev lite suddiga!, men men.......

 Här är en bild på Alexia!


 

Här är en bild på Timon!


 

 Här är en bild på Lady!

- Ne!, nu blev jag trött!. Det är bäst att jag bäddar och går å lägger mig!.


 Här är en bild på Rimbo!

- Ge mig moroten som du håller i  och mutar mig med!!!!!.


Här är en bild på Nito!


 

och till sisst är det en bild på lilla Mixi!.

Av Caroline Kjellberg - 26 mars 2008 12:57

Jag har också en till liten hund som heter Peggy!, hon är en Basset Griffon, och är 3 år gammal. Vi köpte henne för att Sita våran andra hund skulle få lite sällskap också för att pappa ville ha en hund så han kunde jaga! :D. (Vissa utav bilderna är lite suddiga!, men det får ni stå ut med :D).Hon är jätte snäll ock gosig!, men när pappa kommer på morgonen och ska ta ut henne så gäller det att bädda ner sig och lossas sova!, så han inte kan ta mig!. Här är det några bilder på henne!:).

 Den här första är när hon ligger i köket och väntar på lite frukost!  :D.

 Här är det när hon ligger i sängen! :D.

 - Åh, nej!, hoppas han inte kommer och tar ut mig snart!!

 - Va!?, han kommer!vad var det jag skulle göra nu igen??. Just det!, lossas sova!!!.

Av Caroline Kjellberg - 26 mars 2008 12:52

Yippie Ho!, äntligen kunde jag ladda ner bilder!. Det är bra att man har en snäll mormor och morfar så man får komma ner och låna datorn!!!! :). Här kommer en bild på min underbara hund Sita som fyllde 12 år idag! Grattis grattis grattis!!!!!! ;).


 Också som jag skrev i förra inlägget var jag tvungen att distrahera henne så jag fick ta en bild!   :D.


Av Caroline Kjellberg - 26 mars 2008 11:28

Idag fyller min goa hund Sita 12 år!!!!.Hon är en Golden Retriver och är helt underbar och jätte söt!!, hon är en mat älskare som nästan alla hundar är!. om man kommer med mat är det ett väldigt hoppande och skuttande! :). Var ute och skulle ge henne lite födelsedags tårta och ta ett kort på henne som jag skulle lägga ut på bloggen!. Jag skulle också ta kort på alla mina andra djur! :D. ( jag har 2 hundar, 1 katt och 2 kaniner! :)).Försökte att ta ett jätte fint kort på henne!, men det var lite svårt för hon ville var mitt i kameran!, så jag fick distrahera henne med lite godis så det fick bli några kort!.Gick in och sätte mig vid datorn för att joksa och grejja med bilderna så dom inte blev för stora m.m När jag hade gjort klart det tryckte jag på : Ladda upp bild. Jag väntade tills det skulle ha laddat upp!, gick iväg för att göra en sak. När jag kommer tillbaks har den bara kommit till hälften. sätte mig ned och väntade lite till. Sen stod det att jag inte hade någon kontakt med internet!, men jag var ju inne på intrnet!. Konstigt:S.Tryckte på en knapp också stod det:OBS!, bilden måste vara av format JPG eller GIF och får högst vara 5 mb stort!. Men jag har en kamera som är: JPEG!. Väntade på att min bror skulle komma hem ifrån jägarexamen och hjälpa mig att ta bort en sak som det stod att man skulle ta bort!. Han kom hem och tog bort det som det stod att man skulle göra!.Provade igen men det funkade inte!!! :( :(. Mamma grejjar med datorn för att försöka ändra en till sak!, HOPPAS att det funkar!!!! :) :D ;). Om det gör det ska jag lägga in en massa bilder på mina underbara djur!.


Ha det bra! :D :).


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards