Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Utmaning !

Av Caroline Kjellberg - 5 augusti 2008 18:28

Jag har blivit utamnad av: Ann - Louise Ryrvik                                      http://hastochhund.bloggagratis.se


Regler: Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 5 personer som du vill ska svara, utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på din.


5 saker som finns på din att-göra-lista idag:

1. Städa mitt rum

2. Ränsa kanin burarna

3. Göra fint inne hoss hundarna

4. Lägga in några bilder på bloggen

5. ?


Vad gjorde jag för tio år sedan?

Hmm . .

Jag ver en liten tjej på 3 år, som lekte med leksaker! :P. Och var snäll och glad ( för det mesta :) )


Ställen jag bott på:

Vänersborg! :).


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Bygga ett STORT ridhus så att i ena änden kan man rida och i andra träna hund! :).

2. Köpa en massa mark så jag kan ha några hästar! ;P.

3.  Ha en stor bassäng innomhus

4. Ha en massa djur som jag kan gå med och grejja

5.Ha ett stort och fint hus!.


Personer jag vill veta mer om: Lovisa, Emilia, Therese, Frida och Jenny

 
 
Jenny

Jenny

6 augusti 2008 11:30

Jenny, är det = jag eller nån annan? x)

http://www.coolacola.webb.se

 
Caroline Kj

Caroline Kj

6 augusti 2008 12:51

Det är du! :).

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

8 augusti 2008 11:34

Okej x)
Gör det kanske sen :P
Har du kollat min nya hemsida?

http://www.coolacola.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Kjellberg - 25 januari 2009 13:32

Heeeej igen! :D. haha tänkte bara skriva ett litet inlägg nu för det var ju ett bra tag sen sisst! :D. haha.,...

Av Caroline Kjellberg - 5 december 2008 15:26

Hej på er!, har tänkt att ha ett blogg uppehåll!!, har inget att skriva om så jag väljer att ta ett uppehåll istället för att ta bort bloggen :D. Kram C ...

Av Caroline Kjellberg - 25 november 2008 17:27

Hej på er! :).förlåååt!, att jag inte har skrivit på lääänge! :O:O . . Men ska försöka att skärpa mig! :).Idag så var det tårtbakartävling . .Min och Thereses tårta . .VANN!!, haha det trodde jag faktiskt inte! :O, så nu är jag glad! :). Haha Skolan ...

Av Caroline Kjellberg - 19 november 2008 21:28

Hej på er! :).Har nyss kommit hem ifrån mormor ") <3. Skulle rida idag men när jag hade kommit till Ann - Louise så plingade jag på och ringde både hem och till hennes mobil men ingen svarade . . hoppas bara att inget har hänt henne! :O :/ . .. Ja...

Av Caroline Kjellberg - 17 november 2008 20:26

Heej på er! :). Haha förlåt att jag inte har skrivit på ett tag nu! :O. . . har inte orkat tyvärr :(. Men ska försöka att skärpa mig!! . . ...

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards