Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Caroline Kjellberg - 28 oktober 2008 20:07

Hej på er!, har nyss kommit hem ifrån LovisaLarsson! <3, världens BÄSTA persson :):). Vi har haft en massa roligt :). Vi har skrattat bakat, skulle bara hämta min cykel hoss Ann - Louise . .stannade där en bra stund och pratade och gossade med alla dom små pollarna :) ( eller små och små ;P ). Jag och Lovisa kunde tyvärr inte sova hoss Emilia för att henne mamma hade feber ( har haft ), och mådde lite dåligt så .  . det var ju synd!!! ;/. . Men vi ska nog göra oss iordning hoss Lovisa istället :D. Och i morogn så ska jag också vara med Lovisa ;).



;]

Av Caroline Kjellberg - 28 oktober 2008 15:57

Hej på er!. sitter nu vid Lovisas dator!, vi har varit uppe och ätit godis och pratat med Emilia :D. Haha, hon är en rolig fillur hon! :):). Ska kanske sova hoss henne i morgon:), och Lovisa ska kanske det också!! :):) <3:D.Vi ska baka någoting nu så . . heej dåå :):). Kramelli kram


 

natur :).

Av Caroline Kjellberg - 28 oktober 2008 11:48

Godmorgon ( kan man säga det nu ?! ) :). Haha, ska snart till Lovisa <3 :). Ringde till Ann - Louise i går och frågade om jag kunde rida, men jag kunde inte för att från klockan 10 till em middan skulle hon någonstanns och på kvällen så skulle hon på en kurs!, så det var ju synd! :/ . .

Men iaf snart så ska jag ju på halloween party hoss Frida, länktar ihjäl MIG! "). Det kommer ju att bli jätte roligt för att dom allra bästa som finns i hela världen kommer ju att vara där, utom T :(, för att henne broder fyllller tjugo ( tror jag! :D ), men men . .  Ska snart till Lovisa så :):)

Och bara sä att ni vet så ÄLSKAR jag kommentarer :) <3 HaHa :):):)

:[    :D


 

 :)

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards