Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Caroline Kjellberg - 11 juli 2008 20:25

Hej på er! :)


Ville ha med en bild till detta inlägget, men datorn var så himmla seg att jag inte orkade att sitta och vänta, när jag sen skulle trycka på: Skriv inlägg så vard en också seg!. . Hatar sega datorer! :P. Haha, ja det var faktiskt inte det som jag skulle skriva!!!. . .



Skulle ha vart på kusten idag med moster och hennes familj, Frida och hennes familj och kanske Lovisa och hennes familj! <3:). Men vädret tyckte tydligen inte att det var en bra idé:(. . Har vart hoss moster nästan hela dagen idag! =). Jag har tittat på tv och lite så! :D. Gick sen hem spelade lite biljard! :). Och sen så cyklade jag ner till mormor. Jag har gått ut en promenad med Filippa. ( det är en hund som mormor och morfar har passat i ca. 1 ½ vecka ). För att hon ska bli hämtad snart av sin ägare! !  "). Va sen ute med Ida lite för att träna och grejja. Hade grejjat med henne i en bra stund tills hon bara sprang rakt ut i järdet! :O. Gick på kanten av järdet för att få tag i henne för att inte längt ifrån så fanns det hästar och det skulle inte vara speciellt roligt om hon springer in till dom!! :( :O :O. Hon stannade lite ftersom att jag ropade på henne, men då så kom det ett rådjur som baar skuttade ca. 2 meter i från Ida! :O, hon sprang lite efter men sen så la hon sig ner och väntade på mig!:). TACK!, för att du inte sprang efter rådjuret Ida!!! <3<3<3.


Ska titta på filmen : The Ring 2 nu på kvällen


Kramar C



Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards