Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Funkar inte!!!!!

Av Caroline Kjellberg - 26 mars 2008 11:28

Idag fyller min goa hund Sita 12 år!!!!.Hon är en Golden Retriver och är helt underbar och jätte söt!!, hon är en mat älskare som nästan alla hundar är!. om man kommer med mat är det ett väldigt hoppande och skuttande! :). Var ute och skulle ge henne lite födelsedags tårta och ta ett kort på henne som jag skulle lägga ut på bloggen!. Jag skulle också ta kort på alla mina andra djur! :D. ( jag har 2 hundar, 1 katt och 2 kaniner! :)).Försökte att ta ett jätte fint kort på henne!, men det var lite svårt för hon ville var mitt i kameran!, så jag fick distrahera henne med lite godis så det fick bli några kort!.Gick in och sätte mig vid datorn för att joksa och grejja med bilderna så dom inte blev för stora m.m När jag hade gjort klart det tryckte jag på : Ladda upp bild. Jag väntade tills det skulle ha laddat upp!, gick iväg för att göra en sak. När jag kommer tillbaks har den bara kommit till hälften. sätte mig ned och väntade lite till. Sen stod det att jag inte hade någon kontakt med internet!, men jag var ju inne på intrnet!. Konstigt:S.Tryckte på en knapp också stod det:OBS!, bilden måste vara av format JPG eller GIF och får högst vara 5 mb stort!. Men jag har en kamera som är: JPEG!. Väntade på att min bror skulle komma hem ifrån jägarexamen och hjälpa mig att ta bort en sak som det stod att man skulle ta bort!. Han kom hem och tog bort det som det stod att man skulle göra!.Provade igen men det funkade inte!!! :( :(. Mamma grejjar med datorn för att försöka ändra en till sak!, HOPPAS att det funkar!!!! :) :D ;). Om det gör det ska jag lägga in en massa bilder på mina underbara djur!.


Ha det bra! :D :).


 
 
Ingen bild

Lovisa

26 mars 2008 11:59

Synd att det inte funkade :( Du måste krama henne Grattis från mig !

 
Ingen bild

Caroline Kj

26 mars 2008 12:03

Det ska jag göra!, en stor eller en liten?!. :D

 
Ingen bild

Frida

29 mars 2008 20:44

ja vi får hoppas det:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Kjellberg - 25 januari 2009 13:32

Heeeej igen! :D. haha tänkte bara skriva ett litet inlägg nu för det var ju ett bra tag sen sisst! :D. haha.,...

Av Caroline Kjellberg - 5 december 2008 15:26

Hej på er!, har tänkt att ha ett blogg uppehåll!!, har inget att skriva om så jag väljer att ta ett uppehåll istället för att ta bort bloggen :D. Kram C ...

Av Caroline Kjellberg - 25 november 2008 17:27

Hej på er! :).förlåååt!, att jag inte har skrivit på lääänge! :O:O . . Men ska försöka att skärpa mig! :).Idag så var det tårtbakartävling . .Min och Thereses tårta . .VANN!!, haha det trodde jag faktiskt inte! :O, så nu är jag glad! :). Haha Skolan ...

Av Caroline Kjellberg - 19 november 2008 21:28

Hej på er! :).Har nyss kommit hem ifrån mormor ") <3. Skulle rida idag men när jag hade kommit till Ann - Louise så plingade jag på och ringde både hem och till hennes mobil men ingen svarade . . hoppas bara att inget har hänt henne! :O :/ . .. Ja...

Av Caroline Kjellberg - 17 november 2008 20:26

Heej på er! :). Haha förlåt att jag inte har skrivit på ett tag nu! :O. . . har inte orkat tyvärr :(. Men ska försöka att skärpa mig!! . . ...

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards