Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Caroline Kjellberg - 2 juni 2008 18:45

 Hejsan!. .


Igår: Yippie kunde åka med mormor och handla idag!ÄLSKAR DIG mormor<3. Cyklade hem , bytte kläder fixade till mig lite ( hade inte kammat mig elr nått innan jag cyklade ner till mormor ). Och sen bar det av till överby!!. Köppte: 2 par lång linnen, ett vitt och ett slags rosa. 2 andra linnen, ett var mörkt blått och krit vitt ( som var välldigt ur ringad, så det var därför som jag fick köpa det vita linnet. ) den andra var också ett lång linne men det var vitt och lite ljust blått och lite mörk blått, med ränder på det vita och det blåa ( fattar ni ?! ). Sen köppte jag en annan vit slags t- tröja som det var blommor längst ner. En vanlig blå ve-ringad, smycken m.m Kom hem och sen till grushålan. Det var lagomt i vattnet! ;).


Idag: Är jätte glad idag!. För vi har INGEN läxa under hela veckan!!, YIPPIE!!!. Plus att vi ( dom som är skolpatrullare ) bara går i skolan tills på onsdag. För eftersom att vi måste stå se till så att barnen kommer över vägen så får vi en ledig dag!:). Komm hem och direkt ( nästan ) så cyklade jag och ett gäng tjejor till gruhålan. Det var MEGA gott att bada, vi skrattade och badade. Jag hade dykit så mkt att jag fick kramp i sidan!.Så då roade jag mig med att ta kort på dom andra!, fick några JÄTTE roliga kort på vissa!. haha. . Tack för en underbar kul dag tjejor <3.


Är nu hemma och bara SLAPPAR. fick en övertalning av min syssling att jag skulle lägga ut en bild på mig ii bloggen, och det får jag väll göra. Men URSÄKTA BILDEN, vet att den är fuuul!.


Jag. .

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards