Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Caroline Kjellberg - 28 juni 2008 17:59

Idag så vaknade jag runt 10.50, skulle ringa F klockan 11.00, stress!!!. Fick skynda mig!, gå upp äta frukost klä på mig m.m Var klar runt 11.20 Ringde, och F var och handlade!. Ringde sen igen vid 12.30 och då var hon hemma. . Vi skulle ha vart idag, men hon höll på att flytta och grejja i hennes rum. Så det fick bli en annan dag. . :(. Jaja, det är ju faktiskt sommarlov nu! "). Gick ut och gav kaninerna lite vatten. Spelade sen lite fotboll med mina brorsor och kusinen. Kännde att eftersom att jag inte hade gjort någonting idag så kunde jag väll vara med!:P. Vi spelade ungefär 3 matcher och sen så blev det för varmt att vi inte orkade mera. Hjälpte då istället mamma med att skrapa bort mossa ifrån berget, inte det roligaste. . Men jag hade inget annat att göra och jag ville göra någotning. Jag och mamma åkte sen till affären, kom hem lagade lite mat. Var JÄTTE hungrig! =). grejjade lite med kaninerna och nu så gör jag ingenting. . Kanske ska göra någonting ikväll. . Vem vet!?

 

En klätterväxt


En blomma i en buske

 

en ros


 

Inte den finaste bilden. . En blomma som mamma hade köppt! ;).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards