Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

10 dagar. .

Av Caroline Kjellberg - 22 juni 2008 20:49

Kan inte fatta att det redan har gått 10 dagar på sommarlovet!:O, och det har ju inte vart det finaste vädret häller för den delan!:(. 



 Gick och la mig vid elva igår eller nått, tänkte at jag kunde läsa en bok eftersom att jag inte var speciellt trött. . Skulle bara läsa några kapitell, men boken blev så spännande aatt jag var tvungen att läsa ut hela boken!. Var klar runt 02.41 elr nått!:P


 Vaknade runt elva i morse, gick upp, åt frukost och duschade.Gick sen ut och gav kaninerna lite mat, gick hem till min moster sen vid ett eller nått Alex fyllde 9 år. GRATTIS!! Han fick ett playstation spel ( stavning?!) som han och Markus klarade av på kvällen ”). I alla fall innan det så hade vi käkat en mycket god middag och sen en mummsig och god tårta!. Tittade sen när dom spelade ett annat spel men jag tröttnade och frågade ifall Susanne och Megan ville se förtrolad, och det ville dom! :P. kan inte säga att det var den bästa filmen som jag har sett, men inte den sämsta häller! =). Gick hem och in på datorn, tittade igenom lite bloggar m.m hade inte gjort det på 2 dagar och det var mycket som jag fick läsa! xD. Cyklade sen ner hit också hammnade jag sen här ;). Mormor och morfar ska till tyskland i 2 dagar så jag ska vara deras hund passare! :P. Det var min dag, heejdoo


 



 
 
Ingen bild

Lovisa

23 juni 2008 10:48

GRATTIS !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Kjellberg - 25 januari 2009 13:32

Heeeej igen! :D. haha tänkte bara skriva ett litet inlägg nu för det var ju ett bra tag sen sisst! :D. haha.,...

Av Caroline Kjellberg - 5 december 2008 15:26

Hej på er!, har tänkt att ha ett blogg uppehåll!!, har inget att skriva om så jag väljer att ta ett uppehåll istället för att ta bort bloggen :D. Kram C ...

Av Caroline Kjellberg - 25 november 2008 17:27

Hej på er! :).förlåååt!, att jag inte har skrivit på lääänge! :O:O . . Men ska försöka att skärpa mig! :).Idag så var det tårtbakartävling . .Min och Thereses tårta . .VANN!!, haha det trodde jag faktiskt inte! :O, så nu är jag glad! :). Haha Skolan ...

Av Caroline Kjellberg - 19 november 2008 21:28

Hej på er! :).Har nyss kommit hem ifrån mormor ") <3. Skulle rida idag men när jag hade kommit till Ann - Louise så plingade jag på och ringde både hem och till hennes mobil men ingen svarade . . hoppas bara att inget har hänt henne! :O :/ . .. Ja...

Av Caroline Kjellberg - 17 november 2008 20:26

Heej på er! :). Haha förlåt att jag inte har skrivit på ett tag nu! :O. . . har inte orkat tyvärr :(. Men ska försöka att skärpa mig!! . . ...

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards