Alla inlägg den 5 april 2008

Av Caroline Kjellberg - 5 april 2008 21:18

Har inte kunnat lagt in någonting inlägg på länge :(, men idag betämmde jag mig för att lägga in 1 inlägg!:).


Nu har det änteligen blivit vår!!. Nu får det inte komma regn eller snö!, utan bara sol!!.Visste inte om jag skulle lägga in bilder eller bara skriva, men det fick bli ett par bilder ändå!. Man kan se på bakgrunden att det är svart men det är bara för att jag har tatt bilderna nu när det är mörkt!. Trodde först inte att det skulle bli några bra bilder, men det blev det! :D. Tog kort på blommor!, trodde först inte att blommorna levde eftersom att snön kom när blommorna hade börjat komma!. Men det fanns fina mini påskliljor! :).



 


 

Så!, nu har jag vart duktig och lagt in ett halvlångt inlägg! :D.Så nu ska jag åka hem och slänga mig i soffan och titta på tv!!. Ha det bra så länge! :).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards