Alla inlägg den 26 april 2008

Av Caroline Kjellberg - 26 april 2008 17:51

Nu var det helg då!. Vädret har väll inte vart lika fint som det har vart i veckan, men det blev lite solsken i alla fall.


Först så åkte jag,mamma och pappa till sportex. Jag köpte mig en röd jacka och en blå jumper. Mamma köpte sig en vit jumper. efter det så åkte vi till gammelmorfar, gammelmorfar är ju död! :(. men vi åkte till hans hus för att hämta saker som vi ville ha!. jag tog 11 st gröna komposthållare. Inte för att vi skulle slänga kompost utan för att jag skulle bygga en hage till en av mina kaniner! :). Jag har ju 2 kaniner men det är bara en utav dom som gillar att hoppa runt ute!, den andra tycker inte att det är så himla kul!. Vi bygde upp en välldigt stor yta till han, för vi skulel få platts med hans bur. ( där han skulle sova i ). Tog ett ganska bra kort på han! :D.


 Nisse. Det här är bara en bytte liten bit av hans hage! :).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards