Alla inlägg den 20 april 2008

Av Caroline Kjellberg - 20 april 2008 19:52

När jag,Frida och Therese hade vaknat åt vi frukost och åkte till byggdegården och tog bort det som hade blivit kvar sen igår!. När vi kom till baka så hoppade vi studdsmatta en liten stund!. det var jätte kul!. efter det så borstade vi Fridas JÄTTE fina hästar Attila,Dimman och Elsa.Attila fällde bara lite!! :(. det bara flög stora hår tussar överallt!!.Men som tur va stog han för det mesta still hela tiden!. han passade ju på att naffsa lite på en ibland, men det är ju inte hela världen! :D.


 Asta,Fridas hund passade på att ligga och sola sig i det underbara vädret!! :D.

- Vad det är varmt och gott!!!


Dimman och Attila äter lite mat! :D.


Attila


Av Caroline Kjellberg - 20 april 2008 19:35

Nu var det helg!, skönt! :D. Även om det var helg och man hade sovmorgon trodde jag ju att det skulle vara lugnt tills jag skulle på kalas till frida min kompis!. men inte!!, först så skulle jag ju rensa burarna, sen så skulle jag göra lite fint där inne hoss kaninerna och hundarna! :D. Och efter det så skulle jag städa rummet!, INTE kul!. Kalaset började 17.00 och skulle sluta 00.00 Vi var 5 st som skulle komma!:D, med Frida 6 st! :). Vi hade jätte kul!! ;), vi dansade och sjöng så vi hade verk i benen och hade ont i halsarna! :D. När det var slut så gjorde jag, Frida och Therese iordning lite så vi slapp att ta allt dagen efter!. Ann ( Fridas mamma ) komm och hjälpte oss lite! . När vi kom hem till frida så slängde jag mig i sängen!. Vi tittade på en film, men jag orkade bara att titta 10 minuter eller nått!. För jag STEN sommnade.


 på bilden är det :

Jag,Therese,Emilia,Frida,Lovisa och Linnéa. 

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards