Alla inlägg den 8 april 2008

Av Caroline Kjellberg - 8 april 2008 20:42

Hittade en jätte vacker blomma i trädgården!:)



Av Caroline Kjellberg - 8 april 2008 20:18

Nu har det äntligen vart fint väder i en halv dag och en hel dag!:D, man håller ju räkninge:D. Vad gott det är när det faktiskt är fint väder, och så här länge!!, det har det inte vart på JÄTTE länge!. det har antingen vart snö!, eller regn!:(. Men nu så hoppas jag att det bara ska vara sol,sol och sol!!:D. Är det någon mer än jag som har tröttnat på snö och regn?!?!?!.......


När jag kom hem ifrån skolan som var rätt hyffsad idag!:D, så var det dags att ta på sig lite sommar kläder!, det var ju fint väder idag så!......;).Sen var det dags att gå ut och ge mina kaniner lite mat!. Sen kom mamma hem (hon hade vart ledig hela dagen!, men min bror hade utvecklingssamtal!. Så hon åkte på det!.) Så jag och mamma satt lite ute i solen och myste!:D, Stampe våran katt komm!. Och tyckte att det var helt underbart när det var så fint väder! :D, här kommer det lite vår hälsningar ifrån han!;-).


 - HALLÅ!!



 

 - Vad det kliar!!!


 

 - Vad det är skönt när ÄNTLIGEN solen har kommit!


 

 - VA?!?!, var det någon som ropade på mig??


 

 - Ne!, jag trodde väll inte det!!.


 

 - Ne!, nu blev det lite för varmt i solen!, bäst att vila!. Och sen leta sork!.

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards