Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Caroline Kjellberg - 5 maj 2008 20:37

Nu var det måndag och skolan börjar i morgon. Dagen började jätte bra!. Jag ringde Frida och frågade om det gick att vara hon sa: JA!. Så hon kom hem till mig. Vi hoppade lite studsmatta, och sen så packade vi lite fika och cyklade till grushålan! =D.Jag hade tänkt att bada men när jag kännde på vattnet så tyckte jag ju att det var IS kallt. Så jag hoppade ju inte i!. Vi grejjade där i någon timme. Sedan så ringde mamma och sa att det var mat! ;). Vi cyklade snabbt hem och snabbt tillbaka till grushålan!. Och då så hoppade jag ju i! :-). Kan inte säga att det var jätte kallt då och inte varmt heller utan mitt i mellan!. Therese kom efter en liten stund, v fick för oss at slänga vatten på varandra!. Vi hållde på en liten stund och sen så var alla jätte blöta!. Så då cyklade vi hem! ;-).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards