Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Caroline Kjellberg - 22 maj 2008 20:20

Hejsan Svejsan!!



Hejsan på er mina goa bloggläsare! x). Idag så har det var melodifestivalen, och det blev ju 18 st bidrag. Alla var jätte duktiga och gjorde sitt bästa!!. Vill inte peka ut en låt som jag tyckte var JÄTTE bra!, men det gör jag endå!!. Det var Nobody´s perfect / Hannah Montanah. Och dom som framförde var: Lovisa L<3, Emilia<3 och Frida<3. Dom kom på tredje platts så jag tyckte att det var BRA!  x). Amanda,Sandra,Lina,Clara,Johanna,Elin Ni,Sofie,Matilda,Hanna och Mikaela i våran klass var ju också bra! =D. Jag var ju programmledare, och det gick jätte bra!. Jag missade inte att säga någonting också. Jag var och hår staylist ( vet inte hur det stavas :S ). Hjälpte ganska många med saker! :).

Lovisa, Emilia och Frida! <3.

Det var mycket piffande och puffande. På bilden är det: Matilda,Sandra och Amanda! :).

Amanda och Sandra!  x).

Clara och Sandra! ;).

Lovisa, Världens BÄSTA Syssling/Pyssling! <3

Emilia <3.

Hanna skulle vara Björn Gustafsson! =D.

Lovisa, Emilia och Frida dansar! <3

Pernilla, Louise, Rebecka och Emma.

Det fanns VÄLDIGT gott fika där! :). Haha, det slank ner en hel del! ;).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards