Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Caroline Kjellberg - 23 maj 2008 20:13

Hejsan på er, mina UNDERBARA bloggläsare! <3.


Idag så var det fredag, och nu är det helg! ;). Yippie!!!. Vi hade en fotbolls - cupp idag i skolan, kan man säga. . . . . Vi mötte blåsuts lag och dom mötte våra lag!. För vi öxneredare så gick det. .  DÅLIGT! :/, men man kan ju inte vinna hela tiden!  x). Kom hem och sen till min underbara kusin Megan! :). Vi hoppade lite studsmatta, jag STEN sommnade i solen. Och sen så hoppade vi lite mer studsmatta! :). När jag sen skulle gå hem, så sa hon stanna, jag stannade och hon sa: Du är min BÄSTA kusin!!. Är hon inte för gullig?!?!. Haha Älskar henne <3.Kom hem och sen så var det dags att åka till ridskolan, vi hade dressyr! :). Vi hade teori förra veckan så nu fick jag: Foxtrot!. Vi red ut och han var JÄTTE snabb!!!, kunde knappt få stopp på han! :). Haha, sitter hemma nu och funderar på vad jag ska göra i morgon. .

 


Puss så länge!  x).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards