Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Caroline Kjellberg - 11 maj 2008 18:02

 Nu har jag fått bildbevis på att jag har doppat mig! ;). Jag och Frida var i dag så vi beslöt att vi skulle cykla till grushålan! =D. Och som vanligt så hade vi MEGA kul!.Jag badade lite, men Frida sprang mest runt och fjantade sig!!. Haha, jag tog lite bilder på Frida och hon tog några på mig!. När vi skulle cykla hem så smsade Therese till Frida och frågade i fall vi ville bada!, men vi sa att vi var på väg hem!. Så det gick inte! :(. Medans Frida smsade så tog jag kort på en mega söt häst som kom fram!!.

 

Jag går ner i vattnet för att doppa mig!!.


 Det tog bara en liten stund tills jag hoppade i!.

 Jag ville åka en liten " runda " på surfingbrädan!.


 Jag kunde stå upp UTAN att rammla i vattnet! ;-).


 Det är välldigt fint vid grushålan! :).


 När jag hade kommit upp ur vattnet så sprang Frida runt och hade kul! ;).

 Snygging! =D.


 Frida hoppade runt som en galning på flotten! ;).

 

 En lite tjock sötnos! ;).

Presentation

Omröstning

Vad gillar du mest ?
 Sommaren
 vinter
 hösten
 våren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards